سلام به همه
گوشیمو بردم گوشی فروشی خوشبختانه فقط گلسش بود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میخام بفروشمش . از چشمم افتاده کلا دیگه
الان قیمتش رو بدون گارانتی تو سایتا 420 زدن
چند بفروشمش خوبه ؟ یعنی قیمت واقعیش چقده ؟ برج 2 همین امسال خریدمش . سالمه سالمه . بدون خط وخش
ممنون میشم دوستان راهنماتییم کنن






پاسخ با نقل قول
Bookmarks